שנה עשרים ושבע
גיליון מס' 311
מרץ 2019
ראשי חדשות צרכנות נבונה פופוליטיקה בית המשפט מאזני צדק
יחסים וזוגיות
אסטרולוגיה סודוקו
צרכנות אורהל'ה המרכלת נדל"ן ספורט קוראים כותבים לוח הקריות דבר העורך תשבץ

 
"עופר הקריון" חוגג 30 שנה בשלל אירועים ומופעים
מיקי קופל נשא הרצאה בפני כ-180 סוכני ביטוח
בהרצאתו התייחס קופל, הבעלים של קבוצת "קופל גרופ", להחלטה לאסור מכירת ביטוח שאינו משווק ע"י חברת ביטוח. ל"קופל גרופ" כ-300,000 לקוחות העוברים דרך כ-1,500 סוכני ביטוח

קופל בהרצאה: מכירת שירותים באמצעות כ-1,500 סוכנים
צילום: לשכת סוכני הביטוח



במסגרת יום עיון, שנערך במרכז הירידים בתל אביב, בהשתתפות כ-180 סוכני ביטוח ובכירים מהענף, נשא מנכ"ל קבוצת "קופל גרופ", מיקי קופל, הרצאה בנושא רפורמת כתבי השירות בתחום הביטוח, תחת הכותרת "הפער בין רגולציה לשטח". בהרצאתו התייחס קופל למכתב ששלח ד"ר משה ברקת, הממונה על רשות שוק ההון - ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, ללשכת סוכני הביטוח, בו אסר על הסוכנים למכור ביטוח שאינו משווק ע"י חברת ביטוח. כמו כן דיבר קופל, על חשיבותם הגדולה של סוכני הביטוח, המגינים על הצרכנים.

קבוצת "קופל גרופ", מעניקה מגוון פיתרונות תחת קורת גג אחת, בשירותי דרך וגרירה בתחום הרכב, שירות תיקונים וביטוח למוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים, מיתוג ושיווק עסקים ב"ניו מדיה", וכן מערכת "JOBBIT" - שירותי תיפעול של מוצרים פנסיוניים למעסיקים.  

הקבוצה מוכרת את שירותיה באמצעות כ-1,500 סוכני ביטוח, לכ-300,000 לקוחות בכל רחבי הארץ, שנהנים משירות זמין ומהיר, באמצעות עובדים וותיקים ומקצועיים, המעניקים את שירותיהם בסביבת עבודה ממוחשבת ומתקדמת. יצויין, כי במהלך שנת 2018 זכתה הקבוצה פעמיים במקום הראשון בקטגוריית כתבי השירות, בשני כנסים שונים, הן בכנס אלמנטר של לשכת סוכני הביטוח, כספק מרכזי בהפקת כתבי שירות מחוץ לפוליסה, והן בוועידת "עדיף" ה-18 של ענף הביטוח והפיננסים, בקטגוריית "מהלך השנה", כמובילת מהפכה ביישום כתבי שירות.

לפרטים נוספים: "קופל גרופ", טל': כוכבית 5676, אתר: kopellgroup.co.il.



תגובות:
1: מיקי הזה יודע לדבר - בס"ד
כל מי שפגש אותו יודע שיש לו ביטחון ולשון חדים מאוד
יודע את העבודה

7/3/2019    16:36



שלח תגובה:
שם:

כותרת:

תוכן:




 
כל הזכויות שמורות © חדשות הקריות עיתונות ותקשורת בע"מ
יצירת קשר עם: העורך הראשי  |  מנהלי האתר