שנה עשרים ושש
גיליון מס' 305
אוגוסט 2018
ראשי חדשות צרכנות נבונה פופוליטיקה בית המשפט מאזני צדק
יחסים וזוגיות
אסטרולוגיה סודוקו
צרכנות אורהל'ה המרכלת נדל"ן ספורט קוראים כותבים לוח הקריות דבר העורך תשבץ

 
חנות "קיוביקס" למוצרי טכנולוגיה ומיחשוב נפתחה ב"סינמול"
פסטיבל החלקה על הקרח נפתח בקניון "עזריאלי" ק.אתא
"אין תחליף לסוכן הביטוח עם המגע האישי"
כך טוען איש העסקים והבעלים של קבוצת "קופל גרופ", מיקי קופל, המעניק שירותים לכ-1,500 סוכני ביטוח. במסגרת "קופל גרופ", ניתן לקבל שירותי דרך וגרירה, לרכוש שירות תיקונים למוצרי חשמל עם כתב שירות מורחב ומקיף, ולקבל מיתוג מלא והקמת דף עיסקי ברשתות החברתיות

קופל: כ-300,000 לקוחות, שנהנים משירות של אלופים, עם זמינות מקסימלית ועם כל הלב והנשמה



כמעט 20 שנה לאחר שהוקמה ע"י איש העסקים מיקי קופל, הפכה קבוצת "קופל גרופ", לאימפריה בקנה מידה ארצי, המעניקה מגוון פיתרונות תחת קורת גג אחת, בתחום שירותי דרך וגרירה, שירות תיקונים וביטוח למוצרי חשמל ביתיים, ובאחרונה החלה במתן שירותי מיתוג, פירסום וקידום ברשתות החברתיות עבור עסקים. "קופל גרופ" מוכרת את שירותיה באמצעות כ-1,500 סוכני ביטוח, כאשר לחברה יש כ-300,000 לקוחות בכל רחבי המדינה, שנהנים משירות אמין, זמין ומהיר, באמצעות עובדים וותיקים ומקצועיים, המעניקים את שירותיהם בסביבת עבודה ממוחשבת ומתקדמת. "חשוב לנו לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר, ואנו מצטיינים באחוז גבוה מאוד של שימור לקוחות. בין השאר אנו דוגלים בחדשנות ודואגים לפתח מוצרים חדשים, המתאימים לצרכן הישראלי. עם הזמן הבנו, שהצרכן זקוק למוקד שירות אחד, שייתן לו מענה למגוון רחב של בעיות", מסביר קופל, תושב קרית אתא, נשוי ואב ל-2, המעורב מאוד בקהילה וכתחביב מהצד תורם מיליוני שקלים לקבוצות ספורט שונות.

איך אתה רואה את המציאות הנוכחית, בה נאלצים סוכני הביטוח האישיים להתחרות מול חברות ביטוח גדולות?
בסופו של דבר, אין תחליף לסוכן הביטוח האישי, וזה לא מקרי, שנתוני הפיקוח על הביטוח במשרד האוצר קובעים, כי למעלה מ-85% מהתושבים מעדיפים סוכן ביטוח אישי. הסיבה לכך היא המקצועיות, הזמינות הגבוהה והמוכנות "לשכב על הגדר" למען הלקוח. חשוב להבין, שהמנטליות הישראלית שונה מהמנטליות במדינות מערביות אחרות, ואצלנו בישראל יש המון דגש על מגע אישי ועבודה עם כל הלב והנשמה. 

בחברות הביטוח הגדולות אין לב ונשמה?
אין שום מגע אישי, לב או נשמה בעריכת שיחה כל פעם עם מוקדן אחר ולהסביר שוב ושוב את הבעיה מחדש. הדבר בולט במיוחד כאשר מדובר בתחומים שהם בפירוש מצילי חיים, ואז לזמן יש משמעות חשובה במיוחד, כמו ביטוחי בריאות, עם כל המשתמע מכך, כגון ניתוחים, השתלות ומתן תרופות חשובות. לשירות הזה של "כאן ועכשיו", עם מגע אנושי, אין שום תחליף, וזה הדבר אותו אנו מציעים. יש דברים שאי אפשר להעריך בכסף.

איך הקידמה והחדשנות באות לידי ביטוי בתחום סוכני הביטוח בכלל וקבוצת "קופל גרופ" בפרט?
השאיפה של סוכני הביטוח האישיים, וכמובן גם שלי, היא לדבר עם הלקוחות באופן ישיר באמצעות עולם דיגיטלי שהולך ומתפתח. מזה זמן רב שאני טוען, כי נושא הדיגיטציה חייב ללכת לרשתות החברתיות, שם בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, כמו גם סוכני הביטוח, צריכים להיות כל העת, להציע את מרכולתם ולדבר עם הלקוחות.

איזה שירות מציעה "קופל גרופ", בתחום הדיגיטלי?
לאחרונה השקנו את המותג "ניו מדיה קופל", המעניק מיתוג מלא והקמת דף עיסקי ברשתות החברתיות, ניהולו וקידומו, תוך מתן דגש על פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין. אנו מוכרים חבילות תמורת סכום חד-פעמי של 2,770 ש"ח בלבד, הכולל ניהול והקמת דף עסקי בפייסבוק ובאינסטגרם, בתוספת כל הפרטים הקטנים והחשובים, כמו 8-6 פוסטים מעוצבים, כולל תכנים, עיצוב לוגו וכרטיסי ביקור.
יצויין, כי במסגרת קבוצת "קופל גרופ", יכול הצרכן הפרטי לרכוש שירותי דרך, גרירה, השכרת רכב חלופי וכיסוי שמשות, בכל רחבי הארץ. כמו כן, תחת המותג "אלקטרו קופל", ניתן לרכוש שירות תיקונים למוצרי חשמל ואלקטרוניקה בפריסה ארצית ע"י טכנאים מקצועיים עם ניסיון רב בתחום. בחברה מעניקים כתב שירות מורחב ומקיף, המכסה 13 סוגים של מוצרי חשמל ביתיים, ובהם מזגנים עד 5.5 כ"ס, מקררים עד 800 ליטר, מכונות כביסה עד 10 ק"ג, פלזמות עד 65 אינץ', טלוויזיות עד 34 אינץ' ומייבשי כביסה. החברה מפעילה מוקד שירות טלפוני, המספק מענה אנושי שעומד לרשות הלקוח 24/7. 

לפרטים נוספים: "קופל גרופ", טל': כוכבית 5676, אתר: kopellgroup.co.il.


תגובות:
1: מעדיף לשלם יותר אם צריך - ירדן
העיקר שיהיה לי סוכן ביטוח לדבר איתו. למה כשקורא משהוא אתה מצטער על היום שעשית בחברות הביטוח הישירות

7/8/2018    15:44



שלח תגובה:
שם:

כותרת:

תוכן:




 
כל הזכויות שמורות © חדשות הקריות עיתונות ותקשורת בע"מ
יצירת קשר עם: העורך הראשי  |  מנהלי האתר