שנה עשרים ושש
גיליון מס' 308
נובמבר 2018
ראשי חדשות צרכנות נבונה פופוליטיקה בית המשפט מאזני צדק
יחסים וזוגיות
אסטרולוגיה סודוקו
צרכנות אורהל'ה המרכלת נדל"ן ספורט קוראים כותבים לוח הקריות דבר העורך תשבץ

 
"אני רואה את עצמי כרצה למרחקים ארוכים"
"ההחלטה למנות סגן נוסף בשכר הינה לטובת הציבור"
עיריית מוצקין עתרה לבג"צ נגד המשרד להגנת הסביבה
ביקשה גירושין מבעלה לאחר שסירב לצרף למיטתם גבר או אישה נוספים
הארנונה בקרית ביאליק לא תעלה זו השנה התשיעית ברציפות
אתם מטקבקים ואנחנו מפרסמים
"למרות שלא נתנו לי סיכוי הצלחתי להיכנס למועצה"
"הסיעות הדתיות עשו טעות כשלא התאחדו לקראת הבחירות בקרית מוצקין"
"יום לאחר הבחירות חזרנו לעבוד במלוא המרץ"
"אני שואף שכל 15 חברי המועצה יהיו בקואליציה"
דרש לכפות גט על אישתו בטענה שכישפה אותו
המאבטח חולה הלב מת לאחר שנדרש לעבור מבחן ריצה
מהפך בראשות וועד קרית חיים
"קופל גרופ" זכתה במקום הראשון בקטגוריית כתבי שירות
הקבוצה גברה בפער ניכר על חברות ביטוח אחרות, זו השנה השנייה ברציפות, במסגרת סקר שנערך בקרב יותר מ-600 סוכני ביטוח. המנכ"ל מיקי קופל: "מודים על הבעת האמון בנו"

קופל והצוות: שירות של אלופים. הבעת אמון מצד מאות סוכני ביטוח



מאת: אבי אדר

בכנס אלמנטר של לשכת סוכני הביטוח, שנערך באחרונה באילת, זכתה קבוצת "קופל גרופ", במקום הראשון בקטגוריית כתבי שירות מחוץ לפוליסה. יצויין, כי "קופל גרופ" גברה בפער ניכר על החברות האחרות, במסגרת סקר שהתקיים בקרב יותר מ-600 סוכני ביטוח. זו הפעם השנייה ברציפות, בה הקבוצה זוכה במקום הראשון בקטגוריית כתבי שירות מחוץ לפוליסה. עוד יצויין, כי היא מחזיקה בנתח שוק של 29% מכתבי השירות המשווקים בחברות הביטוח. הבעלים והמנכ"ל של "קופל גרופ", איש העסקים מיקי קופל מקרית אתא, אמר כי הקבוצה רואה בזכייה הבעת אמון מלאה בה מצד סוכני הביטוח בישראל, וכי הם מודים על תמיכה של יותר מ-20 שנה. פרט לקופל, ייצגו את החברה בכנס עובדים נוספים, ובהם עוזרת אישית למנכ"ל, ליאת נתיב, המנטורים סמדר מנחם, לימור קצב ויניב צדוק, מנהל הרכש, עובד שאול, ומנכ"ל "ג'וביט", תומר קנצוקר.

הכנס היוקרתי של לשכת סוכני הביטוח נערך במעמד אישי ציבור ומכובדים רבים, ובהם שרת המשפטים, איילת שקד, השר לשיתוף פעולה איזורי, צחי הנגבי, מנכ"ל איגוד חברות הביטוח, ד"ר גיא רוטקופף, ואלוף פיקוד העורף לשעבר, אייל אייזנברג.

קבוצת "קופל גרופ", שעם השנים הפכה לאימפריה בקנה מידה ארצי, מעניקה מגוון פיתרונות תחת קורת גג אחת, בתחום שירותי דרך וגרירה, שירות תיקונים וביטוח למוצרי חשמל ביתיים. הקבוצה מוכרת את שירותיה באמצעות כ-1,500 סוכני ביטוח, לכ-300,000 לקוחות בכל רחבי המדינה, שנהנים משירות אמין, זמין ומהיר, באמצעות עובדים וותיקים ומקצועיים, המעניקים את שירותיהם בסביבת עבודה ממוחשבת ומתקדמת. 

קופל מסר, כי הקבוצה חרטה על דגלה שירות ברמה הגבוהה ביותר, חדשנות ופיתוח מוצרים חדשים, המתאימים לצרכן הישראלי. "עם הזמן הבנו, שהצרכן זקוק למוקד שירות אחד, שייתן לו מענה למגוון רחב של בעיות", הוסיף קופל, המעורב מאוד בקהילה וכתחביב מהצד תורם מיליוני שקלים לקבוצות ספורט. לפרטים נוספים: "קופל גרופ", טל': כוכבית 5676, אתר האינטרנט: kopellgroup.co.il.


תגובות:
3: 29% נתח שוק - כרמל
זה המון בכל קנה מידה
כל הכבוד להם
כנראה שהם באמת טובים

6/12/2018    10:46

2: שאפו לקופל - דודי
כל הכבוד למיקי קופל ולחברה שלו. אחלה שירות. בני אדם לפני הכל

5/12/2018    13:09

1: קופל ידועים בשירות מצויין - אשד
זו לא הפתעה

3/12/2018    14:31



שלח תגובה:
שם:

כותרת:

תוכן:




 
כל הזכויות שמורות © חדשות הקריות עיתונות ותקשורת בע"מ
יצירת קשר עם: העורך הראשי  |  מנהלי האתר